Opinia użytkownika: Aga_1
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Weszłam do punktu tuż po otwarciu oddziału (w sobotę). Na stanowiskach punktu obsługi klienta detalicznego były 2 Pracowniczki. Do nich ustawiła się kolejka kilku osobowa. W kolejce stał starszy Pan, któremu bardzo śpieszyło się na autobus. Chciał zadać Pani obsługującej 1 pytanie. Pracownica podniesionym głosem udzieliła informacji, iż obowiązuje kolejka i ona nie jest w stanie obsłużyć kilku klientów na raz. (ponieważ obsługa pierwszego klienta trwała już ok.15 minut - sama udzieliłam - jako klientka - informacji, której potrzebował klient). Druga Pani, która obsługiwała mnie, była bardzo uprzejma. Wykonała sprawnie wszystkie dyspozycje, o które prosiłam. Gdy podszedł do niej inny klient - podczas rozmowy ze mną - szybko obsłużyła i jego (wymagany był tylko jeden podpis na dokumencie ). Zachwalam tu elastyczność obsługi klienta. Umiejętność przywiązania klienta do tego Banku. Jeśli chodzi o materiały informacyjne w placówce - to jest dla mnie wysoce nieprzyzwoite ze strony kierownictwa banku - przyklejanie informacji przy stanowisku dysponenckim - kartki z napisem: "Zapytaj mnie o kartę kredytową" itp. Świadczy to o niskim poziomie zaufania kierownictwa banku do pracowników oddziału, braku wiary w umiejętność sprzedaży produktów przez pracowników.