Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Notus
Treść opinii: Moja szwagierka poszukuje kredytu hipotecznego i pragnie skorzystać z programu "Rodzina na Swoim". Jako że mam bogate doświadczenie w instytucjach finansowych postanowiliśmy udać się na spotkanie z doradcą kredytowym wspólnie. Spotkanie odbyło się w siedzibie firmy Notus. Niestety Pani Doradca spóżniła się około 15 min tłumacząc przedłużonym poprzednim spotkaniem - to minus. Następnie doradca zadawł dosyć rzeczowe i merytoryczne pytania dotyczące sytuacji finansowej potencjalnego kredytobiorcy. Pani przedstawiła następnie ofertę jednego z Banków-bardzo dokładnie około 30 min, po czym stwierdziła iż oferta innego będzie lepsza /strata 30 min/. Na plus zasługuje rzetelne przedstawienie oferty, minimalne błędy, które prostowałem /Pani była zmęczona..../. Niestety kiedy zapytałem o negocjacje marży - Doradca stanowczo stwierdził że nie ma absolutnie takiej możliwości - A Jest gdyż sprawdziłem to wcześniej w owym Banku. Reasumując merytorycznie bardzo dobrze - podejście do klienta już tylko poprawne.