Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Myślę o zmianie kuchenki na lepszą, udałam się do Media Markt zorientować się w ofercie i zasięgnąć informacji. Obszar AGD obsługiwał tylko jeden pracownik , niestety jedna osoba to za mało. Bardzo długo czekałam na swoją kolej by uzyskać pomoc pracownika. Wreszcie się doczekałam i zaczęłam przedstawiać mu, czego potrzebuję. Moje pytania były dosyć proste i wynikały z niewiedzy co trochę irytowało tego pana. W ogóle poczułam się, jakby mi mówił :czego Ty chcesz, babo? Sam był wysoki ale i jego traktowanie również takie "z góry" .Odpowiadał jednak na moje pytania ale krótko i nie wdawał się w większe szczegóły, dało się odczuć lekkie zniecierpliwienie - nie zależało mu na kliencie ani trochę, byle bym jak najszybciej poszła. Nie dałam się zbyć, dopytywałam się dalej, pracownik zaprezentował mi dwa modele kuchni ale naprawdę, po dłuższej chwili bałam się już o cokolwiek pytać. Podziękowałam, pracownik oddalił się jak najszybciej. Udałam się jeszcze na stoisko mniejszych AGD, gdzie równie ciężko było złapać jakiegoś pracownika, ale udało się - jednak i tu odpowiedzi na moje pytania były bardzo ogólne i również, chociaż w mniejszym stopniu, dało się wyczuć zniecierpliwienie. Tak naprawdę odechciało mi się jakichkolwiek zakupów. Jestem częstą bywalczynią sklepu i zauważyłam, że na dobrą obsługę można trafić tylko w godzinach i dniach kiedy nie ma tylu klientów. Wystarczy sobotnie popołudnie gdy robi się większy tłum i pracownicy kompletnie tracą organizację. Biegają od klienta do klienta, załatwiając często kilku naraz ale to im nie wychodzi, bo zamiast poświęcić więcej czasu jednemu i nakłonić go do zakupu i dopiero zająć się następnym, wypuszczają sami klientów z rąk bo ci w końcu niezdecydowani wychodzą z niczym. Ogólnie w taki dzień zamieszanie jest spore i atmosfera pełna zdenerwowania.