Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Satpol
Treść opinii: Po zakupie mieszkania w Gnieźnie firma Satpol przysłała mi książeczkę opłat za telewizję kablową, z której nie korzystałam i nie miałam podłączonej. Interweniowałam telefonicznie, że nie zamierzam opłacać rachunków za coś z czego nie korzystam, gdyż żaden z pracowników Satpolu nie podłączył u mnie telewizji kablowej. Pani, z którą rozmawiałam umówiła się ze mną na konkretny dzień i godzinę, w jakiej zjawią się pracownicy firmy. Nadmieniam, że w mieszkaniu były 2 kable od telewizji kablowej, które należało sprawdzić który jest dobry i podłączyć. Panowie zjawili się z godzinnym opóźnieniem i chcieli montować nowy kabel, nie sprawdzając wcześniej zamontowanych. Nie wyraziłam zgody, więc panowie opuścili mieszkanie nic nie robiąc. Następnego dnia zgłosiłam zaistniałą sytuację w firmie Satpol. Pani, która odebrała telefon przeprosiła za zachowanie pracowników i umówiła się ponownie na kolejny termin i godzinę. Na kolejne spotkanie pracownicy się nie stawili, w związku z czym zatelefonowałam do firmy z tą informacją. Okazało się, że pracownicy byli pół godziny przed czasem, a skoro nie było nikogo w mieszkaniu więc odjechali. Zastanawiam się po co w takim razie firma Satpol umawia się na konkretną godzinę skoro pracownicy przyjeżdżają kiedy chcą. W tym samym dniu jeszcze została zainstalowana kablówka, bez montażu nowego kabla, gdyż okazało się że sygnał sieci jest w jednym z wcześniej zamontowanych.