Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: z powodu awarii karty musiałem odwiedzić salon ERA. Załatwienie sprawy okazało się nader skomplikowane. Pół godziny grzebania w komputerze i konsultacje z 3 osobami. Totalna niekompetencja. W tym wszystkim najmniej ważne jest to, że po raz pierwszy od kilku lat ERA zaproponowała mi zapłatę za wymianę karty. Ważne jest to, że załatwienie prostej z pozoru procedury trwało i trwało bez końca. W końcowym etapie, gdy podałem kartę do płacenia uraczono mnie dwoma skandalicznymi zachowaniami. Po pierwsze pracownica nie mając kompetencji wymaszerowała z moją kartą na zaplecze. Po drugie sięgając po terminal wypięła się na mnie i obnażyła prawie całe pośladki. Dobrze, że miała stringi bo estetyka byłaby jeszcze gorsza. Choć niewiele te majtki zasłaniały to choć pozbawiły mnie widoków fizjologicznych.