Opinia użytkownika: Hanna_7
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Od kilku już lat wysyłam wszelkie dokumenty do ZUS-u elektronicznie. Oczywiście ciagle są problemy, ale tym razem było chyba najgorzej. Nie mogłam przesłać dokumentów ponieważ w PŁATNIK-u miałam komunikat , że mam nieaktualne certyfikaty, zadzwoniłam na infolinię ZUS-u, po dłuższym oczekiwaniu na połączenie usłyszałam od konsultanta, że niestety nie potraf mi pomóc, bo tych certyfikatów jest wiele, a on niestety nie wie które są tymi właściwymi, podał mi telefon do centrum certyfikacji ipoinformował, że tam na pewno mi pomogą ( telefon chyba szczeciński ) Trudno dzwonię więc na podany numer ...odbiera męszczyzna, nie da mi specjalnie dojść do słowa, krzyczy, że co ja sobie wymyśliłam, kto mi dał ten numer, żebym sobie dzwoniła do firmy która wydała mi certyfikat podpisu elektronicznego. Nakrzyczał, nakrzyczał i rzucił słuchawką. Kiedy trochę ochłonęłam zadzwoniłam na infolinię PŁATNIKA. I żeby już się nie rozpisywać, dzwoniłam tam kilkakrotnie, zanim wreszcie trafiłam na kompetentnego człowieka, który wreszcie pomógł mi zarejestrować własćiwe certyfikaty