Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Empik w radomskim M1 to jeden z najlepszych przykładów jakości obsługi i inne firmy powinny brać z nich przykład. Jestem stałą klientką i zawsze wychodzę zadowolona i pełna podziwu dla personelu. Opiszę jedną z wizyt, jednak za każdym razem zachowanie personelu jest takie samo - idealne. Przyszłam w konkretnym celu, szukając konkretnej książki. Podeszłam do jednej z pracownic, która układała książki na półce, uzupełniając ewentualne braki. Zwróciłam się do niej mówiąc czego szukam. Pracownica od razu zajęła się mną, odkładając natychmiast swoje zajęcie. Zaprosiła mnie uprzejmie do odpowiedniego regału, jednak chodziło mi o dosyć unikatowy egzemplarz, więc od razu nie umiała powiedzieć, czy znajduje się w asortymencie, jednak nie starała się mnie zbyć, ale wykazywała takie zainteresowanie tą moją książką, jak by o niczym innym nigdy nie myślała, co było bardzo przyjemne. Niestety tej książki nie odnalazła, ale nadal starała mi się pomóc i zaprosiła mnie do stanowiska kas, gdzie w komputerze zaczęła sprawdzać asortyment Empiku - czy taka książka była, czy jest dostępna. cały czas prowadziła rozmowę ze mną, wykazując zainteresowanie tematyką książki. Niestety, okazało się że książka była, jednak jest już wycofana ze sprzedaży. Pracownica nadal nie rezygnowała i starała się wyszukać coś podobnego dla mnie. Nic jednak nie spełniało moich oczekiwań i nie dało się niczego dopasować, wobec czego podziękowałam za pomoc, natomiast pracownica była tak szczerze zawiedziona, jakby od tego zależało jej życie! Było to przesympatyczne! Zakupiłam wtedy przy okazji inny produkt, przy kasie obsługiwała mnie inna pracownica, gdy podeszłam przywitała mnie serdecznie, po dokonaniu zapłaty podziękowała i pożegnała mnie, zapraszając do kolejnej wizyty. I jest to w tym sklepie już reguła: za każdym razem, każdy pracownik jest oddany klientowi, o co by nie zapytać, stara się mu pomóc jak najlepiej, jest serdeczny, uśmiechnięty.W sklepie panuje nienaganny porządek a także bardzo miła atmosfera. Pracownicy jeśli mają okazję porozmawiać ze sobą, natychmiast przerywają rozmowę gdy tylko zbliża się klient. Przy kasie zawsze klient jest powitany i gdy odchodzi to pierwszy pracownik mówi zawsze "dziękujemy, do widzenia i zapraszamy ponownie" . Nie wiem skąd Empik bierze tych pracowników, ale taka obsługa to marzenie. Jednak jest druga strona medalu i jest to zjawisko dosyć ciekawe ale wręcz niepokojące jak dla mnie - nie dotyczy tyle jakości obsługi, co dziwnej praktyki sklepu. Otóż w 99% nie zgadzają się ceny towarów na półkach z cenami przy kasie. No chyba że ja mam takie szczęście? Co bym nie kupowała, czysta płytę, farbkę, kartkę imieninową - zawsze poprawiam kasjera że "tu mam 1,69 a nie 1,99", czasem bywa to nawet 80 groszy różnicy! Ale tak jemu pokazuje czytnik, jednak zawsze kasjer wtedy mówi : "chwileczkę, sprawdzę" i oczywiście przyznaje mi rację. Ale gdybym nie zwracała na to uwagi - przepłacałabym przez gapiostwo. Czy to nie dziwne?