Opinia użytkownika: Joanna_466
Dotycząca firmy: PGNiG
Treść opinii: Poszłam do Biura Obsługi Klientów PGNiG by poprosić o rozłożenie na raty faktury kwocie prawie 1000 zł. Po pukaniu do kilkoro drzwi i odsyłaniu z pokoju do pokoju wreszcie trafiłam do Pani z Działu Windykacji. Z wyglądu przyznaje, że Pani nie wyglądała na sympatyczną – podobna do typowych urzędniczek, którym każdy petent zaburza całą pracę. Jednak w momencie, gdy powiedziałam Pani, w jakiej sprawie przyszłam (oczywiście byłam przygotowana na taką rozmowę – miałam fakturę i niezbędne dokumenty) Pani z uśmiechem się odezwała. Poprosiła bym usiadła na krześle obok i podała jej fakturę. Pani z miłym, uprzejmym głosem, bez wywyższania się w stosunku do mnie, powiedziała, że owszem, jest możliwość rozłożenia na raty faktury. Po kolei mówiła, jaka rata, jaka kwota, pytała się o terminy, które mi pasowały, a nie sama narzucała te terminy. Po kolei też mówiła, co robi na komputerze, że system zapisuje (jak mijało kilka długich chwil). Oczywiście na zakończenie Pani dała potwierdzenie pisemne, że faktura została rozłożona na raty oraz wydrukowała druki z poleceniem przelewu na konkretną ratę. Wizyta była bardzo przyjemna.