Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_563

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Mam doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta, dlatego też robiąc zakupy bacznie przyglądam się osobą mnie obsługującym, atmosferze i całokształtowi co zacheci mnie lub zniechęci do zakupu w danym punkcie.W ubiegły czwartek miałam okazję zaobserwować taką sytuację w sklepie RTV EURO AGD .., żenada, a reklamująsięjako lider na rynku. Może jeśłi chodzi o bogatą gamę produktów, bo jakość obsługi tragedia. Myślałałam, że w tak znanym sklepie zatrudnione są naprawdę kompetentne osoby o odpowiednim poziomie kultury osobistej. Pierwsze co mnie uderzyło w tym sklepie to to iż sprzedawcy trzeba było szukać, nikt się nie zainteresował wchodzącym klientem, co powinno być podstawą.Po znalezieniu w końcu sprzedawcy Pan był z lekka jakby obrażony ze musi mnie obsłużyć, nie potrafił sensownie odpowiedzieć na moje pytania i usilnie namawiał na mnie na jak najdroższy produkt, mimo iż zaznaczyłam że mam niewielkie wymagania. Najwiekszą uwage sprzedawca skupił na tym by mi wcisnąc perzedłużenie gwarancji , mimo odmowy próbował usilnie nadal, z tym ze zapomniał mnie poiformować iż jest to w formie ubezpieczenia,i nie potrafił podać żadnych sensownych zalet tego produktu.Następnie kiedy sięj uż na coś zdecydowałam , poprostu odstawił mnie do Pani, która miałą zająć się mną dalej, ponieważ chiałąm kupićna raty.Pani była raczej złą że zabieram jej czas, ponieważ zmuszona byłą przerwać dłuższą konwersację z koleżanką, co nie omieszkałą pokazać dziwnymi minami i wymianą spojrzeń z koleżanką.Oczywiście Pani też próbowała mi wcisnąć coś mówiąc mi ze to obowiązkowe, choć ja wiem że nie.Po krótkiej rozmowie okazało się ze jednak miałam rację ja. W końcu udało mi się zakończyć wizytę w tym sklepie, produkt kupiłam, bo wiedziałam czego chcę a nie dlatego ze zachęcił mnie do tego sprzedawca. Z niesmakiem muszę jednak powiedzieć, że chyba ostatni raz odwiedziłam ten sklep.