Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wczoraj przed południem napisałam do BOK Orange maila z prośbą o pomoc w załatwieniu 2 spraw. Pierwsza dotyczyła wygenerowania kodu abonenta dzięki, któremu mogłabym na stronach Orange dokonywać kontroli płatności faktur, sprawdzać połączenia i korzystać z kilku innych możliwości portalu. Druga sprawa dotyczyła wyjaśnienia dlaczego nie naliczono mi punktów Profit, które się należą za terminową płatność faktury, za miesiąc luty i marzec. Wiem, że płatności były dokonane w terminie, dlatego proszę o wyjaśnienie. W dniu dzisiejszym, przed południem, otrzymałam odpowiedź z BOK Orange, że sprawa dotycząca kodu abonenckiego jest już załatwiona i mogę korzystać z niego. Natomiast sprawa punktów profit, została przekazana do odpowiedniego działu celem wyjaśnienia i jak tylko pracownik będzie miał jakiekolwiek informacje to poinformuje mnie o wyniku sprawy. Mam nadzieję, że odpowiedz otrzymam równie szybko jak załatwiona została sprawa z kodem abonenckim. Duży plus dla Orange za możliwość załatwienia spraw przez internet bez konieczności wiszenia na telefonie celem połączenia się z biurem lub wychodzenia do placówki Orange.