Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Pracownicy sklepu na stacji paliw są doskonale przygotowani do pracy,jednak odnoszę wrażenie,że z powodu dużej ilości obowiązków jakie na nich spoczywają,często są przemęczeni co niekorzystnie wpływa na jakość i wydajność ich pracy.Częstym zjawiskiem jest długa kolejka do jednej kasy,ponieważ drugie stanowisko jest puste.Powodem tego jest wykonywanie przez drugiego kasjera innych czynności, takich jak: dokładanie towaru na półkach sklepowych,przygotowywanie przekąsek lub gorących napojów dla klientów lub obsługa totalizatora sportowego.Moim skromnym zdaniem zdecydowanie brakuje trzeciej oskoby,króra pęłniłaby funkcje pomocniczą w sytuacjach wzmożonego ruchu,szczególnie w godzinach porannych i popołudniowych.Jeżeli chodzi o obsługę klienta na podjeździe stacji paliw,nie posiadam żadnych zastrzeżeń co do obowiązkowości i rzetelności pracownika podjazdu.Nie spotkałam się z brakiem pomocy ze strony tych osób,wręcz przeciwnie.