Opinia użytkownika: KrzysiekB
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Cel wizyty: Zasięgnięcie wiedzy oraz podpisanie umowy dotyczącej dostępu do internetu Neostrada Rezultat: Umowa podpisana Opis obserwacji: Czas oczekiwania na obsługę: W salonie nie znajdował się w chwili wizyty żaden klient, na obsługę oraz podejście konsultanta do stanowiska obsługi czekałem kilkadziesiąt sekund. w salonie nie znajdowało się stanowisko recepcji. Konsultant przywitał się (Dzień Dobry), posiadał czytelny identyfikator. Zapytał: "W czym mogę Panu pomóc?" Rozpoznanie potrzeb: Ograniczyło się do mojego stwierdzenia, iż potrzebuję dostępu do internetu, a żaden z operatorów stacjonarnych w mojej lokalizacji nie może udostępnić mi tej usługi. Konsultant niestety nie zadawał pytań diagnozujących moje potrzeby, a jedynie natury technicznej i proceduralnej, typu: dane potrzebne do złożenia wniosku. Prezentacja oferty: W oparciu o ulotkę z opisem usługi, w trakcie prezentacji oferty konsultant nie odnosił się do moich potrzeb ponieważ nie do końca je "wybadał" (oprócz chęci posiadania dostępu do internetu). W trakcie prezentacji zostały przedstawione mi koszty abonamentu za usługę oraz dostęp do linii telefonicznej (której posiadanie okazało się bardziej opłacalne, aniżeli opcja bez telefonu). Konsultant ograniczył się do prezentacji, nie upewniał się czy propozycja mnie zadowala? Nie zaproponowano oferty (usługi) alternatywnej, ustaliliśmy, iż interesuje mnie oferta bez modemu o określonej kwocie z roczną umową. Oprócz prezentacji konsultant odpowiadał na moje pytania, w przypadku jasno i klarownie zdefiniowanych wątpliwości wyjaśniał je. Prezentacja korzyści: Opisując ofertę konsultant mówił rzeczowo, nie posługiwał się "językiem korzyści". Podsumowanie oferty: po ustaleniu warunków oferty konsultant podsumował ustalenia, nna tym etapie nie pojawiły się pytania "doprecyzowujące" lub diagnozujące wątpliwości. Zamknięcie sprzedaży: Sporządziliśmy wniosek, konsultant opisał dalszą procedurę, "obiecał" kontakt zwrotny w przypadku potwierdzenia "możliwości technicznych" zainstalowania linii telefonicznej i usługi Neostrada. Pożegnanie: Na pożegnanie otrzymałem ulotkę, wizytówkę oraz dane konsultanta wraz z numerem telefonu. Konsultant zaprosił mnie do następnej wizyty oraz obiecał ponownie kontakt zwrotny, Konsultant pożegnał mnie stojąc. Po sprawdzeniu możliwości technicznych w tym samym dniu otrzymałem telefon z Salonu z informacją, iż umowa jest przygotowana. W trakcie podpisania umowy, konsultant również pamiętał o doprecyzowaniu kwestii zawieszenia linii telefonicznej, co też uczynił poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Up/Cross Selling: niestety nie wystąpił, no może oprócz wręczenia ulotki z pozostałymi ofertami. Osoba obsługująca: Kobieta, wiek 30-35 lat, wzrost średni, ubrana w służbowy strój. Z obsługi konsultanta jestem ogólnie zadowolony, konsultant był uprzejmy.