Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W hipermarkecie Kaufland bywam dość często i stwierdzam, że jakość usług jest na dość niskim poziomie. W sobotę przed południem wybrałam się po drobne zakupy, miałam nie więcej niż 5 rzeczy, niestety w kolejce czekałam dobre 20 minut ze względu na ogromną ilość klientów z wózkami wypełnionymi po brzegi (zawsze w soboty o tej porze). Zastanawiam się czy nie mogliby stworzyć jednej kasy obsługującej klientów właśnie z drobnymi zakupami? Gdy juz dotarłam do kasy spotkał mnie przykry incydent, kupowana przeze mnie rzecz miała w rzeczywistości zupełnie inną cenę, niż ta zapisana na regale (często się to zdarza). Czytsość sklepu też pozostawia wiele do życzenia. Jeżeli chodzi o obsługę to raczej bez większych zarzutów, w informacji zawsze ktoś jest, a kasjerki są większości sympatyczne.