Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Jako wieloletni pracownik sektora bankowego, zwracam szczególną uwagę na aspekty obsługi, które są wymagane ode mnie podczas codziennej pracy. Odwiedzając placówkę banku Nordea przygotowałem się do spotkania. Przeczytałem taryfę kosztów bankowych, sprawdziłem stawki oraz regulamin. Podczas rozmowy z pracownicą banku, potwierdziłem tylko wszystkie informacje, z którymi już wcześniej zdążyłem się zapoznać. Zostałem miło przywitany i perfekcyjnie obsłużony. Po spotkaniu, czułem się faktycznie usatysfakcjonowany. Wyszedłem z oddziału, z poczuciem dobrze podjętej decyzji odnośnie moich osobistych finansów. Jedyny mankament w mojej opinii na temat placówki to tzw. obsługa posprzedażna. Formalności trwały zbyt długo. Poza tym po dziś dzień, jestem zadowolonym Klientem banku Nordea.