Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Przy okazji wizyty w Galerii Kazimierz wybrałam się na zakupy do H&M. Sklep jest duży, dwupoziomowy. Dzięki tej powierzchni odzież jest dobrze wyeksponowana. W sklepie panował porządek, wieszaki były równo poukładane. Jedyny bałagan zauważyłam w przymierzalni. Po wybraniu paru ubrań udałam się do przymierzalni. Jest w nich sporo miejsca, poza kabinami jest dodatkowe duże lustro. Zauważyłam że w niektórych przymierzalniach wisiało parę sztuk odzieży którą zostawili poprzedni klienci. Po wyjściu z przymierzalni chciałam zapytać o coś sprzedawcę. Niestety nie udało mi się znaleźć nikogo wolnego z obsługi Na poziomie 0 przy kasie była tylko jedna kasjerka a czekało około 5-6 klientów. Widać było zniecierpliwienie na ich twarzach. Na sali nie zauważyłam więcej osób z obsługi. Udałam się więc na 1 piętro. Tam przy kasie czekała tylko jedna osoba. Po chwili czekania zostałam obsłużona. Dopytałam sprzedawczynię o warunki zwrotu odzieży. Zapytałam czy dotyczy to również odzieży przecenionej. Obsługująca mnie kobieta była miła i kompetentna. Cala wizyta była dość pozytywna. Minusem była zbyt mała ilość obsługi oraz bałagan w niektórych przymierzalniach. Sklep jest wygodny, ma duży asortyment jednak jeśli chodzi o obsługę klienta nie wyróżnia się niczym specjalnie. Brakuje mi systemu lojalnościowego np. karty stałego klienta.