Opinia użytkownika: Rishard
Dotycząca firmy: morele.net
Treść opinii: 5/6 gdyż: 1. od razu dosyć tania cena 2. jednak gdy okazało się, że następnego dnia mój zamówiony już produkt został przeceniony nie było problemu żeby to uwzględnić (oszczędzil sobie i mnie czasu z odwoływaniem zamówienia i składaniem go drugi raz już po przecenie) 3. możliwość zmiany miejsca odbioru 4. punkt 2 i 3 łączy się z plusem za szybki i miły kontakt z działem handlowym 5. pierwszy i jedyny MINUS - towar nie został dostarczony na wyznaczoną godzinę w punkcie odbioru w Kielcach, nie dostałem również informacji o tym zawiadomiony. 6. na szczęście bardzo dobrym podejściem do klienta wykazał się pracownik punktu odbioru - zaproponował mi odbiór towaru już po godzinach zamknięcia punktu (ok 20) z czego skorzystałem. Reasumując - same pozytywy a jedyny minus również udało się dzięki zachowaniu Pana Bartka z punktu odbioru zatrzeć. Ogolnie rzecz biorąc - Polecam :)