Opinia użytkownika: Mary
Dotycząca firmy: Zelmer
Treść opinii: Przyniosłam (z mężem) odkurzacz ZELMER do naprawy. Pan w serwisie spojrzał na niego i powiedział, byśmy wrócili do domu i poszukali gwarancji - po co mamy płacić za naprawę. Wyjaśniliśmy, że odkurzacz jest zakupiony na firmę i roczny okres gwarancji już minął. Ponieważ odkurzacz kosztował nieco ponad 150 pln, zastanawialiśmy się, czy warto go naprawiać. Serwisant powiedział, byśmy zostawili odkurzacz - on sprawdzi, co się stało, wyceni naprawę i zadzwoni do nas z informacją w ciągu dwóch dni. Zadzwonił już następnego dnia - okazało się, że naprawa jest "nieopłacalna". Odebraliśmy odkurzacz. Przy okazji, w części sklepowej zakupiłam worki do odkurzacza (duży wybór) oraz odkamieniacz do pralki, który poleciła pracująca tam pani.