Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Udałam się do Smyka, ponieważ postanowiłam kupić mojemu synkowi hulajnogę. Kilka minut krążyłam po sklepie w poszukiwaniu wspomnianego asortymentu, jak i sprzedawcy, który wskazałby mi miejsce, gdzie mogę go znaleźć. W końcu udało mi się wypatrzyć hulajnogi. W zasadzie trzeba było się domyśleć, że to hulajnogi, ponieważ ani jedna z nich nie była wyeksponowana, wszystkie były złożone na kupce. Poszukiwałam ponownie kogoś z obsługi, niestety bezskutecznie. Nikt się nie zjawił. W związku z powyższym zniechęcona wyszłam ze sklepu, nic nie kupiłam, nie obejrzałam produktu. Taka sytuacja w Smyku- brak zainteresowania ze strony obsługi zdarzyła mi się już nie pierwszy raz, Mam nadzieję, że ostatni.