Opinia użytkownika: Mary
Dotycząca firmy: Amica
Treść opinii: Wchodzę na stronę internetową AMICA i czytam, że teraz w promocji można przedłużyć gwarancję na wybrane modele pralek na 5 lat. Szkoda, że nie było takiej promocji kilka lat temu, gdy kupowałam swoją pralkę - pierwszy raz zepsuła się kilka tygodni po upływie 24 - miesięcznego okresu gwarancji. Naprawę zgłosiłam przez telefoniczne Centrum Serwisowe. Otrzmałam informację, że najbliższy serwis znajduje się we Wronkach, serwisant dolicza koszty przejazdu (o ich wysokości zostałam poinformowana). Umówiłam się na dzień i godzinę. W dniu naprawy zadzwonił serwisant, by przeprosić i poinformować mnie, że spóźni się ok. 30 min., ponieważ przedłuża się naprawa u obecnego klienta. Gdy przybył (mniej więcej z 45 min. opóźnieniem), jeszcze raz przeprosił. Naprawa przebiegała sprawnie. Powiedziałam jeszcze o problemach z kuchenką tej samej firmy. Serwisant doradził mi, bym zepsutą część wymieniła we własnym zakresie (nie będę musiała znów ponosić kosztów dojazdu i wymiany), pokazał jak i podał kod części, którą mogę zamówić w Amice. Zadzwoniłam i po kilku dniach otrzymałam (za zaliczeniem pocztowym) zamówioną część. Po jakimś czasie pojawił się kolejny problem - pralka po włączeniu nie startowała. Po wykluczeniu przyczyn opisanych w instrukcji obsługi, zadzwoniłam do Centrum Serwisowego. Chciałam rozmawiać z serwisantem, ale okazało się, że Pani odbierająca telefon zna się na problemie. Poprosiła bym wzięła dużą kartkę i zanotowała krok po kroku, co należy zrobić. I faktycznie - po wykręceniu "szyfru" pralka wystartowała. Jeszcze dwa razy kontaktowałam się z serwisem i za każdym razem wystarczyła konsultacja telefoniczna.