Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Poszłam do kina z kolegą, który chciał kupić bilety z programu punktów Ery. W tym programie jeden bilet kupuje się gotówką lub kartą, a drugi za punkty z kuponu z kodem Ery. Podeszliśmy do kasy. Wymieniliśmy film i godzinę. Następnie kolega poinformował kasjera o sposobie płacenia. Zapytał się też, czy drugi bilet musi być normalny, czy może skorzystać ze zniżki studenckiej. Okazało się, że można skorzystać z biletu ulgowego. Wszystko szło gładko do momentu, gdy kasjer wprowadził dane do komputera. Wyświetlił się błąd. Kasjer zadzwonił do kierownika, poprosił o pomoc. Następnie dłuższą chwilę anulował transakcję. W końcu po paru minutach udało się wydać nam bilety. Okazało się, że jeden jest darmowym biletem za punkty, a drugi normalnym. Nie chciało nam się zgłaszać reklamacji, ponieważ i tak za nami utworzyła się długa kolejka. Wszystko przebiegało malo sprawnie. Poszliśmy na seans. Bileter był uprzejmy. Podczas filmu nie doświadczyliśmy żadnych nieprzewidzianych wydarzeń. Dźwięk i obraz były dobre.