Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Philips
Treść opinii: Do autoryzowanego serwisu Philipsa zaniosłem uszkodzony odtwarzacz CD.Wręczono mi zaświadczenie pozostawienia sprzętu, poinformowano, że sprzęt będzie do odbioru za dwa tygodnie, oraz że otrzymam telefon z serwisu w momencie jak sprzęt będzie naprawiony. Żadnego telefony z serwisu nie odebrałem. Po trzech tygodniach postanowiłem pojechać do serwisu z myślą, że będę mógł odebrać sprzęt, a po prostu zapomniano do mnie zadzwonić. Okazało się, że serwis czeka na sprowadzenie części. Poprosiłem Panią odpowiedzialną za przyjmowanie reklamacji, aby zapisała w komputerze, aby poinformowano mnie telefonicznie gdy sprzęt będzie naprawiony. Przez długi czas nie dostawałem żadnych informacji z serwisu, postanowiłem zadzwonić, okazało się że nadal czekają na sprowadzenie części. Po 8 tygodniach!! (od pierwszej wizyty) dostałem informację, że sprzęt jest naprawiony. Koszt naprawy zwiększył się o prawie 1/4 początkowej oszacowanej sumy, dostałem gwarancje na 3miesiące.