Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Amica
Treść opinii: Do odwiedzenia strony www firmy Amica skłoniły mnie problemy z lodówką tej firmy. Na stronę producenta jest bardzo łatwo trafić, ponieważ po intuicyjnym wpisaniu adresu amica.pl w okno przeglądarki, ukazuje się firmowa strona. Strona główna jest dobrze czytelna, powiedziałbym nawet, że utrzymana w barwach firmowych, tj. z mocnymi akcentami w czerwonym kolorze. Aby odnaleźć dane punktu serwisowego, wybrałem link "Centrum serwisowe" i po chwili mogłem wybrać moją miejscowość na mapie Polski. Co ciekawe, i uważam to za bardzo wygodne, w Amice funkcjonuje ogólnopolskie Centrum Serwisowe, w którym zgłasza się problem, a sprawa jest przekazywana do regionalnego punktu serwisowego. Czekam teraz na kontakt z lokalnym serwisantem, a informacje zawarte na stronie serwisu oceniam jako bardzo pomocne. Wspomnę jeszcze o oprawie graficznej strony www, która wygląda bardzo ładnie, a szczególnie spodobała mi się funkcjonalność w postaci możliwości wyszukania wybranego urządzenia według określonych kryteriów.