Opinia użytkownika: kimchi
Dotycząca firmy: GENERALI
Treść opinii: Jestem wieloletnim (zadowolonym) klientem mBanku i chętnie kupuję usługi poprzez platformę transakcyjną tego banku. Ostatnio zdecydowałem uruchomić IKE, które jak się okazało jest prowadzone przez firmę Generali, no i zaczęło się. Dość szybko okazało się, że nie będę mógł mieć wglądu do rachunku online z czym się już pogodziłem. Kłopot z infolinią Generali dotyczył transferu środków z mojego PPE na nowo założone IKE. Mój były pracodawca poinformował mnie, iż potrzebny jest dokument na którym będzie wskazany nr konta na który mają być przelane środki. Z tą oto prośbą zadzwoniłem na infolinię po raz pierwszy. Usłyszłem, że taki dokument może być wystawiony i nawet zapytano mnie na jaki adres go wysłać, zadowolony podałem adres mojej byłej firmy. Niestety okazało się, że nie dotarł on do adresata, zadzwoniłem więc po raz drugi. Powołałem się na poprzednią rozmowę, okazało się, że nie została zarejestrowana - zlecenie oczywiście również nie. Poprosiłem o to samo, lecz usłyszałem, że takie dyspozycje mogę złożyć mailem lub faksem co uczyniłem. W odpowiedzi otrzymałem info, że jednak muszę tę dyspozycję wysłać pocztą tradycyjną. Wtedy moja irytacja sięgnęła szczytu. Napisałem maila, powołując się na obowiązujące prawo i wiedzę praktyczną obsługi klienta i po 3 dniach miałem ten dokument w skrzynce pocztowej. Ocenę kompetencji poszczególnych pracowników Generali pozostawiam Państwa ocenie.