Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: EKO
Treść opinii: Sklep utrzymany w czystości, towar wyłożony i posegregowany, przystępne ceny, szeroki asortyment, czasowo korzystne promocje. Wart zauważenia fakt, iż pozbawiony jakiegokolwiek rodzaju schodów, progów, a więc dobrze przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Mankamentem dość poważnym jest brak własnego parkingu, ale w tym miejscu, że względów urbanistycznych jest to niemożliwe do zrealizowania. Strona internetowa głosi, iż pragną być najbliższym sklepem klientowi i bynajmniej nie ze względu na miejsce zamieszkania, ale poprzez miłą, ciepłą obsługę personelu. Z własnych obserwacji stwierdzam, iż kłóci się to z realnymi sytuacjami. Personel - nazwijmy to - odpowiada na pytania. Ale jest to market do robienia zwykłych codziennych zakupów, więc kontakt z personelem i ich rady czy konsultacje w tego typu sklepach nie są niezbędne, nie wymagają specjalistycznej wiedzy czy podejścia do klienta, personel po prostu wykonuje swoją pracę. Stoisko mięsne - panie stosują rękawiczki i zmieniają je, zużyte wyrzucają do kosza, nie zaobserwowałam wtórnego wykorzystania jednorazowych rękawiczek. Poważną wadą są kolejki przy kasie, nieważne czy w kolejce stoi 5 osób czy 25 - pracuje tylko jedna kasa, chyba, ze oczekujący w kolejce blokują dojście do regałów. Nie zauważyłam niezgodności cen na regale z tymi wybijanymi na kasie, zwłaszcza w promocjach i rabatach. Często w wolno stojących wózkach przy kasach oferowane są produkty w połowie ceny lub niższej i bardzo często są to produkty już przeterminowane o kilka dni, co jest niedopuszczalne by jeszcze w ogóle znajdowały się w sklepie.