Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Ostatnio odwiedziłam sklep Jysk; musiałam złożyć reklamację, gdyż obrotowy fotel zakupiony w jednym z salonów tej sieci, zepsuł się (nie działała funkcja związana z regulacją siedzenia). Sklep jest bardzo dobrze oznaczony (duże logo z nawą sieci; białe litery na granatowym tle). Zaparkowałam auto na parkingu, przygotowanym dla klientów sklepu (na ogrodzeniu był baner z informacją, że jest on przeznaczony tylko dla kupujących). Zarówno przed salonem jak i w środku panował porządek. Tuż przy wejściu umieszczony był stojak z gazetkami dotyczącymi bieżącej oferty. Salon ma dużą powierzchnię, dzięki czemu bez problemu można zapoznać się z produktami, które są pogrupowane w odpowiednie kategorie. Obsługiwała mnie drobna blondynka w jasnych włosach; była niezwykle uprzejma, a gdy usłyszała z jakim przyszłam problemem, pomogła mi wypełnić odpowiedni formularz. Powiadomiła mnie również, o tym, że opinia rzeczoznawcy, a co za tym idzie decyzja o dalszym postępowaniu (zwrot gotówki lub wymiana towaru) gotowa będzie za dwa tygodnie. Na zakończenie naszej rozmowy pożegnała mnie i zaprosiła do kolejnej wizyty.