Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Była to moja pierwsza wizyta w Aparcie i niestety chyba ostatnia. Podejście obsługi salonu pozostawia wiele do życzenia. Moje "dzień dobry" zostało pominięte milczeniem - pomijam już fakt, że to jednak od strony sprzedających powinno wyjść. Bardzo długo stałam przed gablotką z męską kolekcją (a w zasadzie staliśmy, ponieważ wybrałam się tam z mężem, z zamiarem zakupu prezentu), zupełnie ignorowana przez obsługę. Na moja prośbę: "Czy mogłabym panią prosić?" usłyszałam: "A chce Pani coś kupić?". Nawet gdybym nie chciała, to do klienta się podchodzi. Pani od niechcenia odpowiadała na pytania dotyczące rodzaju materiału, z którego zostały wykonane bransoletki, sama nie dodając nic i nie próbując w ogóle zachęcić do zakupu. Co z tego, że salon wygląda efektownie, ze sprzedawcy są eleganccy, kiedy wchodząc tam człowiek czuje sie zupełnie ignorowany.