Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Późnym wieczorem robiłam zakupy w sklepie tej sieci. Dużą zaletą jest fakt, że pomimo takiej pory można w nim znaleźć pieczywo, wędliny oraz owoce i warzywa (świeże i ładnie wyeksponowane). Tuż przy wejściu umieszczone są plastikowe plastikowe koszyki oraz gazetki sieci (chciałabym podkreślić, że jest to magazyn klientów, także poza informacją na temat produktów w promocyjnych cenach można znaleźć przepisy kulinarne, lokalizacje sklepów sieci, propozycję na spędzenie wolnego czasu, krzyżówkę. Uważam, że jest to duży plus – zazwyczaj sieci przygotowują tylko informacje na temat obniżek cen; tutaj mamy do czynienia z pisemkiem o ciekawej tematyce). Na sali sprzedaży towar prezentuje się bardzo dobrze – każdy opisany jest ceną, „wyface’owany” (nie ma pustych miejsc, a obsługa dba o to, by produkty ustawione były tuż przy krawędzi i były lepiej widoczne). Ceny niektórych produktów były o wiele wyższe niż w innych. Oprócz mnie w tym przytulnym, dobrze oświetlonym, czystym sklepie było jeszcze pięciu innych klientów, których obsługiwały cztery ekspedientki (jedna na stoisku z wędlinami, druga przy wykładaniu towaru, dwie za ladą kasową), wszystkie ubrane w żółto-niebieskie fartuchy. Obsługa była bardzo sprawna – w kolejce stałam parę chwil. Co ważne, płaciłam banknotem 100 złotowym – nie było problemu z wydaniem reszty. Ekspedientka była niezwykle życzliwa, a po zakończeniu transakcji wydała mi paragon (wiele kasjerek zapomina o tym obowiązku).