Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Do sklepu udałam się w celu zakupu miksera. Salon znajduje się niedaleko głównego wejścia, idąc alejką bez trudu można go zauważyć (ogromne, podświetlane logo). Witryny odwiedzanego przeze mnie sklepu były czyste, a kolorystyka sklepu tej sieci (żywe barwy; żółty, niebieski i czerwony) zachęcała do wstąpienia. Salon ma dużą powierzchnię i jest dobrze oświetlone, dzięki czemu można odpowiednio wyeksponować produkty; na półkach znaleźć można całą gamę różnego rodzaju sprzętu (w zależności od ceny i parametrów). Niestety, zauważyłam, że przy niektórych produktach (w różnych częściach sklepu) brakowało ceny. W czasie mojej wizyty w sklepie było trzech sprzedawców – uważam, że to za mało, tym bardziej, że w tym czasie było sporo klientów (sobotnie popołudnie). Po około 10 minutach od wejścia poprosiłam o pomoc jedną z pracownic; niestety, usłyszałam, że teraz nie może mi pomóc (zdanie padło w biegu) – rozumiem, że miała pilniejsze sprawy, ale pomimo, że pozostałam w sklepie kolejne pięć minut nikt z obsługi nie zwrócił na mnie uwagi (ekspedientka mogła poprosić o pomoc kolegów lub poinformować, że niedługo, po wykonaniu swej pracy wróci do mnie i pomoże w wyborze towaru).