Opinia użytkownika: Agnieszka_631
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Zamówiłam "coś" prze internet i z wielką niecierliwością czekałam na przesyłkę priorytetową. Dwa dni później, podczas mojej nieobecności w domu owa przesyłka dotarła, więc listonosz zostawił awizo. Niestety było ono tak nieczytelne, że zdołałam tylko odczytać, że przesyłkę mam odebrać osobiście na poczcie, była również podana godzina - 16 i nr telefonu (jak dla mnie to niemożliwy do odczytania). Nie miałam ochoty bawić się w kalambury, więc około godziny 16 udałam się po odbiór paczki. Okazało się jednak, że w owych hieroglifach pisało, że przesyłkę mogę odebrać po godzinie 16 lub skontaktować się z listonoszem dzwoniąc na podany nr telefonu. Zapytałam Panią w okienku w jaki sposób miałam to zrobić, ponieważ dla mnie (i przypuszczalnie dla większości społezeństwa) bazgroły na awizie są nieczytelne. Pani z niesmakiem przyznała mi rację. Dodała jednak, że listonosza z moją przesyłką jeszcze nie ma, więc najlepiej będzie, jeśli do niego zadzwonię. W tym momencie wykazała się wielkim sercem i odnalazła prawidłowy nr telefonu. Zadzwoniłam i przesyłkę odebrała moja mama (bo tylko ona była obecnie w domu) już po 10 minutach od mojego telefonu. A mogło być tak pięknie!!! Bardzo cieszy, że Poczta Polska wprowadziła udogodnienie w postaci możliwości osobistego kontaktu z listonoszem, ale byłoby prościej dla obu stron, gdyby bardziej zwracano uwagę na to co i jak pisze się na awizie. Oszczędziłoby to wiele zachodu i czasu. Obiektywnie oceniając przyznaję 2 punkty za dobre chęci oraz za trochę wymuszoną, ale jednak pomoc ze strony pracownicy Poczty.