Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_91

Dotycząca firmy: NEONET

Treść opinii: Do sklepu Neonet wybrałam się , by sprawdzić na własnej skórze, czy zapewnienia z reklamy telewizyjnej („Najdroższy jest u nas… klient”) oraz fakt, że przyznano firmie Godło Jakości Obsługi 2008, są prawdą, czy są uzasadnione. Okazało się, że jak najbardziej. Sklep jest bardzo dobrze oznaczony – jadąc autem bez trudu można go zauważyć (charakterystyczne białe, drukowane litery na czerwonym tle). Punkt utrzymany był w nienagannym porządku (okna, drzwi, podłogi lśniły czystością); na Sali sprzedaży można było znaleźć zarówno gazetkę z ofertą promocyjnych produktów jak i ulotki producentów w pobliżu ich towaru. W salonie, którego największym mankamentem jest stosunkowo niewielka powierzchnia, przygotowano odpowiednią ekspozycję sprzętu (opisany dzięki cenówkom, pogrupowany na odpowiednie kategorie). W trakcie mojej wizyty było dwóch sprzedawców – mężczyźni w wieku około 30 lat, obydwaj w koszulce firmowej. Jeden z nich (w ciemniejszych włosach) po około 3 minutach od mojego wejścia zaproponował swoją pomoc – przedstawił mi jeden z modeli laptopów, opowiedział o jego funkcjach oraz możliwości zakupu (rozłożenie należności na raty). Odczułam, że sprzedawcy zależy na poznaniu moich potrzeb wobec sprzętu. Po rozmowie zostałam uprzejmie pożegnana; zaproszono mnie do ponownej wizyty.