Opinia użytkownika: Mary
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Szukam MP3. Zaraz przy wejściu uderza mnie dość krzykliwy wystrój sklepu. Napisy na ścianach: "Media expert", "zlewają się" z wiszącymi opisami poszczególnych działów, przez co te ostatnie są słabo widoczne. Dział z MP3/MP4 nie jest oznaczony. Podchodzę do jednego ze stojących w pobliżu sprzedawców i proszę o pomoc w odnalezieniu działu i o radę - mówię, że MP3 ma być prezentem, a ja nie mam zielonego pojęcia, czym kierować się przy wyborze. Sprzedawca wskazuje właściwioe tylko na jedną cechę - pojemność. Pytam o sposób ładowania, jakość dżwięku, mocowanie, "wytrzymałość"... Moją uwagę zwracają dwa identycznie wyglądające MP3, różniące się, wg. tego co jest na opisie, pojemnością i ceną oraz funkcją radia. Przy czym MP3 o pojemności 2GB i z radiem jest tańszy od "uboższej" wersji. Pytam, dlaczego tak jest. Sprzedawca odpowiada, że być może jeden jest w promocji (nie ma żadnej informacji, że to promocja!), albo są pomylone ceny lub niewłaściwe opisy(?!). Zabieram ulotkę dotyczącą sprzętu (są łatwo dostępne, położone na półce pod ekspozycją). Znajduję interesujący mnie model i widzę, że jest w kilku kolorach. Pytam, czy te kolory są dostępne w sklepie. sprzedawca odpowiada, że spotkał się tylko z czarnymi i... z czerwonymi (dodał spoglądając na półkę, na której był właśnie czerwony model), może jednak wysłać e-mail do dostawcy z zapytaniem o inny kolor i, jeśli będzie taka możliwość, sprowadzi go na moje zamówienie. Zabrałam ulotki i powiedziałam, że jeszcze się zastanowię... W sklepie, na dość małej powierzchni, wybór towarów jest duży, regały są dość ciasno rozmieszczone. Gdy szuka się konkretnej rzeczy i stoi przed szukanym działem można z łatwością zapoznać się z ofertą - jednak na pierwszy rzut oka takie "upchanie" asortymentu sprawia wrażenie chaosu. Nie budzi zaufania stwierdzenie sprzedawcy, że opisy lub cena może być "pomyłką"...