Opinia użytkownika: Anna_290
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Obsługa na średnim poziomie,towar w większości zadowalający, choć jakość mebli pozostawia naprawdę dużo do życzenia.Świetne natomiast są ozdoby sezonowe np. te związane z Bożym Narodzeniem.Ogromnym minusem jest niemożność zwrotu zakupionego towaru.Przecież nie zawsze jest się pewnym zrobionego zakupu, a taki zakaz skutecznie zniechęca do ryzyka zakupu. Sklep co prawda proponuje wymianę towaru, ale jest to mimo wszystko zobowiązanie, a przecież nie zawsze jest na co wymienić.Tego dnia kupiłam w sklepie synowi poduszkę, niestety okazała się za duża i teraz leży gdzieś na dnie szafy.Szkoda tylko zmarnowanych pieniędzy.Inna sprawa to prawie zawsze nieład i nieporządek panujące w sklepie - pootwierane opakowania, uszkodzone przedmioty walające się po półkach, poprzewracane opakowania. W iinych sklepach z tego typu towarem to się nie zdarza.