Opinia użytkownika: Katarzyna_279
Dotycząca firmy: Akpol Baby
Treść opinii: Ostatnie dni poświęciliśmy z mężem na wybór wózka dla naszej pociechy. Przyznać trzeba, że decyzja należy do tych trudniejszych, szczególnie jeśli ograniczeni jesteśmy finansowo. Sklep jest dość duży, ale bardzo mocno zagracony - pomiędzy regałami trudno się poruszać. Biorąc pod uwagę, że sklep odwiedzają głownie rodzice z małymi dziećmi - wizyta nie może należeć do przyjemnych. Już u drzwi wisi kartka, że wózek trzeba zostawić przed kasą (gdzie też zbyt wiele miejsca nie ma). My na szczęście poruszamy się jeszcze bez wózka zatem szybko udaliśmy się w odpowiednią alejkę. Widząc nasze spore zainteresowanie natychmiast pojawił się pan z obsługi. Bardzo szczegółowo wyjaśnił nam wszystkie funkcje wózków, które nas interesowały. Poświęcił nam naprawdę dużo czasu - za to ogromny plus. Mam tylko jedną uwagę - dziwnym trafem prezentowano nam tylko najdroższe modele i rozwiązania. Pan zaproponował nam jeden z droższych fotelików (ponad 700 zł) tłumacząc, że inne nie pasują do danego modelu wózka (co jest nieprawdą o czym wiemy z innego sklepu!). Podobnie było z parasolką - została nam zaprezentowana "jedyna" pasująca do modelu w cenie 90 zł (my kupiliśmy inną za 30 zł - i PASUJE bez problemu). Generalnie sklep świetnie wyposażony. Ceny - zależy na jaki towar - wózki i kosmetyki - drogo, ubranka dla niemowląt i pościel - średnio, łóżeczka - średnio, butelki, smoczki itp - tanio; zabawki - jeszcze nie wiem bo nie kupujemy :) Obsługa - w zależności od humoru, albo poświęcą sporo czasu (tak jak w opisywanym przypadku) albo nie mają ochoty rozmawiać.