Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Udałam się do pobliskiego banku w celu wypłacenia pieniędzy. Na wstępie strasznie zirytowała mnie następująca sytuacja. W banku obsługiwany był właśnie jeden klient. W drugim okienku Pani przez dłuższy okres rozmawiała przez telefon, a w okienku trzecim Pan coś drukował po czym wyszedł. Poczułam się całkowicie niewidoczna, co nie było miłym odczuciem. Kiedy Pani zakończyła rozmowę telefoniczną, zostałam szybko i w bardzo uprzejmy sposób obsłużona. Co zdecydowanie zrekompensowało mi poprzednie rozczarowanie. Czekając na swoją kolej miałam trochę czasu żeby rozejrzeć się po lokalu. Generalnie w banku było czyste i schludne. Spodobała mi się duża liczba krzeseł w pomieszczeniu, co jest istotne w przypadku starszych osób i długich kolejek jak również automat z wodą i kawą. Podsumowując wszystkie elementy mogę stwierdzić, że jestem zadowolona z funkcjonowania banku.