Opinia użytkownika: Katarzyna_279
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Posiadam kartę Mulikinomaniaka, uzbierałam punkty na darmowy bilet i postanowiłam je wczoraj wykorzystać. W ostatnim czasie Multikino nie tylko podniosło ceny seansów, ale wprowadziło znaczne ograniczenia wykorzystania punktów (przez ostatni miesiące punkty można było wykorzystać tylko na niektóre polskie produkcje i filmy dla dzieci!). Udałam się na seans o 15:30. Kino świeciło pustkami - nie lubię tłumów więc bardzo mi to odpowiadało. Niestety przy kasie spotkało mnie rozczarowanie, bo okazało się, że punkty z mojego konta zostały usunięte! Kasjerka tłumaczyła się, że kino wprowadziło nowy regulamin i punkty są kasowane dwa razy w roku. Byłam oburzona faktem, że nikt mnie o tym nie poinformował. Usłyszałam jednak, że widocznie musiałam podać złe dane kontaktowe, ponieważ wszyscy zostali poinformowani. Dodam tylko, że nie otrzymałam żadnej wiadomości ani telefonu, a dane są na pewno poprawnie. Zmuszona byłam kupić normalny bilet. Gdybym wiedziała, że spotka mnie takie rozczarowanie to na pewno nie wybrałabym Multikina. Mieszkam niedaleko innego kina, w którym ceny są niższe. Na szczęście film był fajny i trochę ukoił moje skołatane nerwy. Skorzystam z okazji i poskarżę się na ilość reklam przed seansem, ale to już tylko na marginesie.