Opinia użytkownika: Katarzyna_732
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Mój cel: chciałam poprosić o ponowną aktywację swojego konta internetowego, ponieważ zmieniłam numer telefonu i nie mogłam dokonywać już transakcji przez Internet. Obsługa: Młoda "specjalistka ds. sprzedaży" (bo chyba tak się to nazywa), potraktowała mnie jako osobę niedorozwiniętą intelektualnie- a przynajmniej tak się poczułam. Na każde zadane przeze mnie pytanie robiła wielkie oczy i z przekąsem w głosie odpowiadała. A przecież nie ma głupich pytań. Informacje podane przez specjalistkę oczywiście były prawdiłowe, i bezproblemowo załatwiłabym sprawę. Specjalistka nie dokonała jednak aktywacji koperty z kodem, której miała od razu dokonać. Tego oczywiście nie wiedziałam i byłam pewna, że specjalistka dokonała aktywacji. Pięciokrotnie próbowałam się logować do systemu i w rezultacie zablokolowałam nowy kod. Między czasie dzwoniłam 4 razy do banku i do zwykłego punktu obsługi klienta Banku ING, gdzie poinformowano mnie, że koperta na pewno nie była aktywowana w placówce. Zdenerwowana, pobiegłam do banku, ostałam swoje w kolejce po raz drugi ale na szczęście obsługiwał mnie pan, który widać, że krótko pracował,jednal bez problemu przeszedł razem ze mną przez wszytskie kroki rejestracji, aktywując kopertę z usmiechem na twarzy i z dużą cierpliwością sfinalizował sprawę.