Opinia użytkownika: Młody_1
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Tego dnia razem z bratem wybraliśmy się na zakupy. Miałem ze sobą liste produktów , które chciałem nabyć. Obsługa bardzo miła .Pytając sie pracowników gdzie znajduje sie dany produkt zawsze uzyskałem miłą i klarowną odpowiedź. Wszystko przebiegało zgodnie z naszym założeniem .Koszyk mieliśmy pełny róznego rodzaju asortymentów.Czekamy przy kasie Pani kasjerka skanuje produkty i nalicza na kasę fiskalną. Pani próbuje zeskanować jeden moich produktów tzn,,Polędwice Sopocką" i zaczyna robic się problem Pracownica mówie że nie sprzeda mi tej polędwicyi bo niema na niej naklejki. Każe iść po nastepną , więc nie zastanawiająć sie poszedłem . Patrze okazało sie że są tylko 3 sztuki , których nikt tak naprawde nie może kupić bo niema na nich naklejek z kodem kreskowym i ceną.Mówie Pani kasjerce o tym problemie a ona odsyła mnie do kogoś z pracowników bym zgłosił ten problem. Znalazłem jedna z Pań i powiedziałem o zaistniałej sytuacji. Wtedy Pracownik po moim apelu bierze te produkty i metkuje.Wszystko pięknie ale nikt nie pomyśłał o kliencie , który mogł nie kupic polędwicy przez zaistniały incydent.Także o moim straconym czasie. Mam nadzieję , że takie scenariusze bedą rzadkością w naszym Hipermarkecie.