Opinia użytkownika: kimchi
Dotycząca firmy: INTERSPORT
Treść opinii: Pojawiłem się w sklepie zamiarem zakupu sprzętu do Nordic Walking. Jak się szybko okazało, obsługa niewiele potrafiła mi powidzieć o akcesoriach do uprawiania tego właśnie sportu. Wskazano mi tylko kijki, które zdąrzyłem nabyć już wcześniej. Pozostało mi więc samotne wyszukiwanie odzieży. Zapytałem jednak o spodnie biegowe (które swoją charakterystyką są b. podobne do NW) i miła Pani pomogła odnaleźć mi coś w interesującym rozmiarze, po czy wskazała drogę do przebieralni i zniknęła. Z owych spodni jednak zrezygnowałem, decydując się na ochraniacze i skarpety. Przy kasie poprosiłem o fakturę, wtedy zaczęły się prawdziwe "schody". Jeden z Panów (ponoć stażysta) nie potrafił wogóle, drugi za to wprowadził dane, ale nie potrafił wydrukować faktury mając paragom w dłoni. Na szczęście przyszedł trzeci Pan, który sprostał temu trudnemu zadaniu. "Nowy system" ponoć sprawił tyle kłopotu personelowi. W tak zwanym międzyczasie, Pani która wybierała dla mnie swobodnie (zresztą prowadząc ze mną bardzo swobodną konwersację) założyła mi kartę stałego klienta i ten właśnie fakt uratował cały personel od znacznie gorszej oceny. Podsumowując jeśli wybieracie się do sklepu sportowego i nie jesteście pewni i świadomi zakupu, który chciecie dokonać to Intersport w Starym Browarze omijajcie szerokim łukiem.