Opinia użytkownika: Artur_108
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: DOSTALEM TELEFON Z INFOLINII MBANKU OD MILEJ PANI OD KTOREJ DOWIEDZIALEM SIE ZE MOGE BYC POSIADACZEM KARTY KREDYTOWEJ TEGOZ BANKU NA BARDZO ATRAKCYJNYCH WARUNKACH.PANI TA BYLA BARDZO MILA I UPRZEJMA.PROSTO OPISALA MI WARUNKI I PRZYWILEJE BYCIA JEJ POSIADACZEM.MIALEM TYLKO PYTANIE OD KTOREGO ZALEZALO CZY ZECHCE BYC JEJ NPOSIADACZEM.PANI TELEMARKETER NIE ZROZUMIALA MOJEGO PROSTEGO PYTANIA CHOCIAZ BYLO TROCHE ZAWILE.CALY CZAS WYDAWALO MI SIE,ZE ROZUMIE TO CO DO NIEJ MOWOLEM,LECZ ZA CHWILE ZACZELA RECYTOWAC DALEJ SWOJA REGOLKE.GDY JEJ PRZERWALEM STWIERDZILA, ZE NIE ROZUMIE PYTANIA.ZADALEM JEJ ZNOW PYTANIE,ABY POMOC TEJ PANI ZOSTAC POSIADACZEM ICH KARTY.PANI TA ZNOW NIE MOGLA MI ODPOWIEDZIEC,ALE PRZEPROSILA MNIE NA MINUTE LUB DWIE W CELU POZYSKANIA INFORMACJI NA MOJE PYTANIE. PODSUMOWUJAC TELEFONICZNA SPRZEDAWCZYNIE MBANKU MOGE STWIERDZIC,ZE ZABRAKLO TEJ PANI WIEDZY O PRODUKCIE, ALE JEJ SPOSOB I LATWOSC NAWIAZYWANIA ROZMOWY JEST DO ZAAKCEPTOWANIA.