Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Dnia 13 maja wybrałam się do salonu optycznego w celu bezpłatnego zbadania wzroku i wykupienia nowych szkieł do okularów. Po ok. 3 minutach od wejścia do salonu zostałam przywitana zwyczajowym "dzień dobry" przez Panią z obsługi i zapytana czy w czymś może mi pomóc. Udzieliłam Pani z obsługi informacji w jakiej sprawie przychodzę. Osoba ta słuchała uważnie co sprawiało wrażenie iż rozumie moje potrzeby, a ponadto uśmiechała się dając mi poczucie komfortu i bezpieczeństwa, co pozwalało nawiązać nić porozumienia. Wyglądała schludnie, mając na sobie białą bluzkę koszulową i czarne wizytowe spodnie. Po sprecyzowaniu swoich oczekiwań Pani z obsługi jasno wytłumaczyła mi co powinnam zrobić by spełnić swoje oczekiwania. Wskazano mi miejsce gdzie mogę usiąść i wypełnić ankiete potrzebną do badania. Następnie Pani sprawdziła czy wszystko poprawnie wypełniłam i skierowała do pokoju na zapleczu do Pani optometrystki na badanie. Pani Optometrystka zbadała mnie w ciagu 15 minut szybko i sprawnie a zarazem profesjonalnie. Pani zadawała rzeczowe pytania by jasno określić stan mojego wzroku przy użyciu dostępnego sprzętu. Na zakończenie wypisała mi receptę , z którą wróciłam do salonu w celu wypełnienia zlecienia na szkła. Pani z obsługi już na mnie czekała. Przedstawiła mi ofertę szkieł okularowych po czym wybrałam te najbardziej dostosowane do moich potrzeb. Niezbędne dane Pani z obsługi wprowadzała do komputera w związku z czym postanowiłam się rozejrzeć po sklepie. Zauważyłam dość szeroki asortyment, jasno oznakowe działy i przejrzyste ceny. Ogólnie w salonie panował ład i porządek jedynie podłoga z paneli była znacznie zniszczona, ale mimo to czysta. Na zakończenie zostałam poinformowana o terminie odbioru okularów, oraz otrzymałam rachunek ponieważ od razu zapłaciłam za usługę. Na pożegnanie usłyszałam uprzejmę " do widzenia". Bardzo dobre wrażenie zrobił na mnie salon VISION EXPRESS. Teraz czekam na odbiór szkieł.