Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Triumph

Treść opinii: Po wejściu do sklepu przywitała mnie sprzedawczyni. Po ok. 2 minutach mojego "rozglądania się" zapytała czy może zaoferować swoją pomoc. Interesował mnie kostium kąpielowy. Sprzedawczyni dokładnie chciała ustalić czy chodzi mi o jednoczęściowy kostium czy raczej bikini. Bez problemu potrafiła określić mój rozmiar. Przedstawiła mi kilka fasonów i wzorów. Zaprosiła mnie do przymierzalni w celu zweryfikowania, który z kostiumów będzie najbardziej odpowiedni. Sprzedawczyni poinformowała mnie, że będzie w pobliżu i służy mi pomocą. W czasie mojego przymierzania sprzedawczyni podała mi jeszcze dwa kostiumy. Po wyjściu z przymierzalni oddałam sprzedawczyni wszystkie kostiumy, niestety żaden mi nie odpowiadał. Sprzedawczyni zareagowała bardzo przyjaźnie zapraszając mnie w następnym tygodniu, gdyż wtedy spodziewa się nowej dostawy z ciekawymi wzorami. W czasie mojego pobytu w sklepie było niewielu klientów (ok.3). W sklepie panował ogólny porządek, towar poukładany był w widoczny sposób rozmiarami. na pewno odwiedzę ten sklep w przyszłym tygodniu ze względu na cierpliwą i kompetentną obsługę.