Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Sklep Avans był kolejnym sklepem na mojej liście, w którym szukałam prostownicy do włosów. Miałam już dokładnie upatrzoną markę i model. Sprzęt był sprawdzony przeze mnie wcześniej i nic innego dla mnie nie wchodziło w grę. Po wejściu do sklepu swoje kroki skierowałam od razu do regału z prostownicami. Jednakże tam nie znalazłam wybranej przeze mnie marki. Od razu podszedł do mnie sprzedawca. Powiedziałam mu czego szukam, a on odpowiedział, że na 100% tego towaru nie ma na stanie. Jednakże w zamian za to może zaproponować mi inną prostownicę, której parametry odpowiadają mojej wybranej. Nie chciałam kupować czegoś czego nie znam dlatego podziękowałam za propozycję. Zapytałam czy w najbliższym czasie szykuje się jakaś dostawa i jest szansa na to, ze dowiozą interesujący mnie towar. Sprzedawca od razu odpowiedział, że raczej nie spodziewają się nowej dostawy w tym tygodniu, a jeżeli nawet to na pewno nie będzie tam wybranego przeze mnie modelu prostownicy. Powiedział również, że jeżeli wyrażam chęć jej zakupu to on może ją specjalnie zamówić i w przeciągu 7 dni będę miała towar. Niestety nie potrafił w chwili obecnej podać mi dokładnej ceny, gdyż musiałby zadzwonić najpierw do dostawcy. Jeszcze raz podziękowałam i poszłam szukać dalej prostownicy. Ogólnie sklep dostaje u mnie minusik za mały asortyment towaru, choć z drugiej strony nie można wymagać aby sklep miał na zapleczu wszystko o co zapyta klient. Duży plus za zaangażowanie sprzedawcy w to co robi. Nie zbył mnie suchą informacją, że towaru nie ma tylko próbował sprzedać mi w miejsce brakującego towaru inną markę o podobnych parametrach lub zamówić specjalnie dla mnie towar, który mnie interesował.