Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: 1. Lokalizacja Kaufland o którym mowa umiejscowiony jest w strategicznie położonym miejscu na obrzeżach Chorzowa, dosłownie 100-200 metrów od granicy z miastem Świętochłowice. W pobliżu znajduje się przystanek tramwajowy linii nr 11 oraz ulica 3 Maja, która jest ulicą o dużym natężeniu ruchu. Teren sąsiadujący jest bardzo gęsto zaludniony ze względu na fakt, że pobliskie Świętochłowice są najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Specyfika górnośląskich miast sprzyja ulokowaniu supermarketów takich jak Kaufland. 2. Wiedza i kompetencje Wiedza i kompetencje personelu stoją na bardzo wysokim poziomie. Jest to widoczne już na samym początku naszej wędrówki po supermarkecie. Wszelkie informacje można uzyskać w kiosku recepcyjno-informacyjnym. Ponadto do dyspozycji są pracownicy wewnątrz obszaru handlowego marketu. Pracownicy, wszędzie gdzie to niezbędne, stosują system HACCP w praktyce. Zakład uposaża w wiedzę i kompetencje dzięki rozbudowanemu systemowi szkoleń o czym klient jest informowany między innymi w gazetkach reklamowych. 3. Zachowanie i wygląd personelu Jeśli chodzi o wygląd, to pracownicy posiadają czerwone firmowe fartuchy-koszule. Wykładacze towaru, kasjerki, sprzedawcy są chętni do pomocy w sytuacji np. poszukiwania jakiegoś produktu. Przyjmują właściwą pozycję neutralną w sytuacjach konfliktowych. Generalnie unikają bezpośrednich relacji z klientem. 4. Oferta, cena, asortyment Oferta dobrze dobrana. Liczne sklepowe promocje. Asortyment opiera się głównie na artykułach spożywczych ale bardzo liczny jest też udział artykułów przemysłowych. Pod tym względem przewyższa większość mi znanych hipermarketów, może z wyjątkiem Tesco. Znajdziemy tu drobny sprzęt użytku domowego, zabawki, akcesoria samochodowe, książki, materiały szkolne, sztukę użytkową itp. Ceny artykułów spożywczych zbliżone są do cen hurtowych, co cieszy szczególnie. Ceny artykułów przemysłowych są z kolei dość wysokie. 5. Organizacja i czas obsługi Czas obsługi jest stosunkowo szybki. Z reguły wszystkie kasy są otwarte a baza klientów liczna. Czas oczekiwania w 10 osobowej kolejce do kasy to około 5 minut, czyli dość szybko. Organizację również oceniam bardzo wysoko. Nad prawidłowością procesu sprzedaży czuwa "góra", czyli ulokowane niemalże pod sufitem biura. Obecność toalet jest dużym atutem. 6. Wygląd i miejsce obsługi Kaufland posiada bardzo duży parking, który w weekendy jest w całości zapełniony. O czystość stale zabiega przygotowana ekipa. Niestety, na zewnątrz zdarzają się dewastacje koszy na śmieci i garaży na wózki zakupowe.