Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kontaktowałam się z biurem obsługi klienta Orange w sprawie zmiany nazwiska, która nie nastąpiła mimo przekazania wszystkich danych oraz zwróconego przez kuriera do Orange aneksu do umowy zawartej kilka lat temu jeszcze na poprzednie nazwisko. Próbowałam kontaktować się telefonicznie, a po nie udanej próbie dodzwonienia zostawiłam prośbę o oddzwonienie i napisałam dodatkowo maila opisującego sprawę. Następnego dnia zadzwoniła do mnie pracownika bok z zapytaniem w czym może mi pomóc, gdyż zostawiłam prośbę o telefon do siebie. Wyjaśniłam jej sprawę. Odpowiedziała, że zajmie się wszystkim i prosiła mnie bym czekała na ponowny telefon od niej z odpowiedzią. Kolejnego dnia rano otrzymałam odpowiedź mailem, że moje dane zostały w systemie zaktualizowane, natomiast aneks do umowy zostanie ponownie wystawiony na nowe nazwisko i wysłany kurierem zaraz po tym jak poprzedni aneks wróci do biura. Tego samego dnia zadzwoniła do mnie ta sama pracownica bok Orange i przekazała dokładnie te same dane co w mailu. Ponadto powiedziała, że pozwoli sobie ponownie do mnie zadzwonić jak tylko aneks zostanie wysłany by mnie poinformować, że już jest w drodze. Na koniec powiedziała, że cieszy się bardzo, że mogła mi pomóc i pożegnała się. Cała rozmowa przebiegała w bardzo miłej atmosferze, pracownica była uprzejma i rzeczowa. Prowadziła rozmowę w taki sposób, że wiedziałam iż wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Poza tym wywiązywała się ze wszystkich złożonych telefonicznie obietnic. Chciałabym, aby takie osoby obsługiwały mnie zawsze.