Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vip collection
Treść opinii: Jest to mój pierwszy wpis dlatego drogą wstępu powiem, że często zwracam uwagę na to jak jestem obsługiwany. Wynika to z tego, iż sam zajmuję się obsługą klienta. Często nasuwa mi się na myśl co bym poprawił, co mi się podoba w obsłudze - takie zboczenie zawodowe. Do rzeczy! Jakiś czas temu kupowałem z kolegą z pracy torbę biznesową na dokumenty(prezent dla drugiego przyjaciela). Oglądaliśmy torby, były nieco pochowane. Każdą trzeba było wyciągać i oglądać, a było ich sporo. I tu Pani nie potrafiła wyjść z inicjatywą i polecić czegoś. Zagadywaliśmy, pytaliśmy, tłumaczyliśmy czego chcemy, czekaliśmy na pomoc. Wyszliśmy ze sklepu. Ponieważ nie było w galerii sklepu z podobnym asortymentem wróciliśmy i ostatecznie wybraliśmy torbę, jednak Pani nie uczestniczyła w tym aktywnie. Pomimo, że Pani była miła nie pomagała. Nie wykazała podstawowych cech handlowca/doradcy.