Opinia użytkownika: Agnieszka_631
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Do wyżej wymienionej placówki udałam się z zaplanowanym z góry zamiarem zakupu komody sosnowej zanjdującej się w ofercie promocyjnej. Z zainteresowaniem i wielką nadzieją przekroczyłam próg sklepu. Starałam się znaleźć jakiś mankament w oferowanej komodzie, gdyż jej konkurencyjna cena wywoływała u mnie podświadomie niepokój co do jej jakości. Chwilę oglądałam asortyment sklepu i wzrokiem starałm się odnaleźć mebel. Nie było to zbyt trudne, gdyż wszystkie przedmioty w sklepie pogrupowane są tematycznie i nie trzeba biegać z "kąta w kąt" by coś odszukać. Rozpoczęłam dogłębną obserwację wystawowej komody. Po krótkiej chwili znalazła się przy mnie kobieta z obsługi i rozwiała wszystkie moje wątpliwości dotyczące zarówno ceny, jak i wykonania komody. Po krótkiej rozmowie zdecydowałam się zakupić wymarzony mebel. Udałam się do kasy, gdzie znajdował się już jeden klient. Ku mojemu zaskoczeniu niemalże natychmiast zjawiła się kolejna osoba z personelu, która obsłużyła mnie w drugiej kasie. Rzadko się to zdarza w marketach, więc za to bardzo duży plus. Pozostało już tylko odebrać komodę z magazynu. Tutaj mały minus za obsługę. Mężczyzna wydający towar był zdziwiony, że kobieta sama odbiera towar i w dodatku jak ja chcę umieścić taką paczkę w małym samochodzie? Trochę przemądrzał się próbując wmówić mi, że jest to niemożliwe. Na koniec wyszło na moje - komoda zmieściła się w samochodzie. Jednakże w rezultacie sytuacja ta nie zmieniła mojej oceny, która jest bardzo pozytywna.