Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Celem odwiedzenia przeze mnie sklepu był zakup dętki rowerowej. Do sklepu usytuowanego na wzniesieniu prowadzi łagodny podjazd co umożliwia dotarcie wózkiem inwalidzkim bądź rowerem. Tuż przed drzwiami umieszczone zostały stojaki na rowery. Nie trzeba więc marnować czasu na szukanie miejsca do przypięcia pojazdu. Bez problemu odnalazłam półkę z dętkami. Towary w sklepie są dobrze wyeksponowane. Oferują szeroki asortyment produktów zróżnicowanych cenowo i jakościowo. Na stoisku nie zastałam jednak nikogo kto mogłby zaoferować mi pomoc w wyborze. Dokonując samodzielnie wyboru udałam się do kasy. Działało kilka kas jednocześnie wobec tego nie stałam długo w kolejce. Przy nabijaniu towaru na kasę okazało się ze cena w systemie jest o 3 zł wyższa od podanej na półce. Poinformowałam o tym kasjera. I tutaj pojawił się zaskakujący pozytyw. Kasjer skontaktował się natychmiast telefonicznie z kierownikiem działu, powiadomił o nieścisłości i poprosił go o zmianie ceny przy półce. Natomiast mnie poprosił o zapłatę po niższej cenie bez konieczności dopłaty i przeprosił za błąd z ich strony. Takie zachowanie uważam za fair. Zauważyłam, że przy wyjściu znajduję się serwis rowerowy. Podeszłam zapytać o rozmiary opon i ich oznaczenia, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Serwisant poprosił abym przyprowadziła swój rower do środka. Spogladając na rower od razu udzielił fachowej porady i niezbędnych informacji do samodzielnej wymiany opon. Wszystkie możliwe wymiary zapisał na kartce. Okazało się ze dętka, którą zakupiłam wcześniej jest niewłaściwa. W sklepie istnieje możliwość wymiany towaru lub zwrotu gotówki. Pani z Punktu Obsługi Klienta była bardzo miła. Ponieważ wyrzuciłam paragon wydawało się raczej niemożliwe że przyjmie towar z powrotem. Przyjęła go jednak zaznaczając, że jedynie w tej sieci sklepów sprzedawana jest dana marka.