Opinia użytkownika: Grażyna_31
Dotycząca firmy: Szpital im. M. Kopernika w Łodzi
Treść opinii: Godz. 18.00. Izba przyjęć. Kłębi się tłum ludzi. Zgłaszają się pacjenci na planowe zabiegi (jak ja z moją matką), przywożeni są chorzy "z miasta". Cztery rejestratorki, a mimo to ludzi nie ubywa. Niestety, postronnego obserwatora uderza bezduszność personelu: rejestratorek,pielęgniarek, lekarzy. Ci ludzie po prostu nie zdają sobie sprawy, dla kogo tam są. Zalęknionych, bezradnych pacjentów traktuje się jak zbędne przedmioty. Nikt nikogo nie informuje, dlaczego "ma czekać", tylko ma czekać i już. Pacjent na noszach-łóżku, przywieziony karetką nie ma dokumentów, więc też musi czekać, aż rodzina dowiezie papiery. Pozostałym nikt nie mówi, żeby poczekali: na lekarza z oddziału, wyniki badań, pielęgniarkę, która ich zabierze. A wystarczyłoby to powiedzieć, potraktować pacjentów jak świadomych ludzi - i wszyscy poczuliby się pewniej i lepiej.