Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Samsung
Treść opinii: Dwa lata wcześniej kupiłem wysokiej klasy pralkę Samsung.Wyboru dokonaliśmy razem z żoną na podstawie sprzętu RTV tej firmy jaki posiadamy w domu (telewizor,kamera,nagrywarka,telefon) i byliśmy przekonani o słuszności naszego wyboru..?W tydzień po upływie gwarancji pralka uległa poważnej awarii (pompa wody).Zadzwoniłem do serwisu z prośbą o pomoc i to co usłyszałem wprowadził mnie w zakłopotanie?Oczywiście bardzo grzecznie mnie poinformowano,że awarię usuną,a koszt całkowity naprawy to kilkaset złotych.Zacząłem się zastanawiać nad sensem naprawy urządzenia,ale po namyśle zadzwoniłem do prywatnego zakładu.Pan mechanik przyjechał błyskawicznie,wymontował uszkodzoną pompkę i poinformował,że następnego dnia awarię usunie,a część naprawi w warsztacie.Oczywiście tak się stało, co bardzo mnie ucieszyło,a koszt naprawy to 65 zł.Serwis Samsunga zawiódł ... chciał naprawić pralkę po najmniejszej linii oporu i do tego taka cena usługi?Wstyd tak naciągać klientów panowie serwisanci!!!