Opinia użytkownika: Anna_826
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Byłam świadkiem(pasażerem) awarii samochodu na skutek wjechania w wyrwę na jezdni. Doszło do uszkodzenia koła w pojeździe. Osoba poszkodowana zdecydowała o wezwaniu pomocy w ramach usługi assistans. Zadzwoniła na infolinię ubezpieczyciela, którym jest Ergo Hestia. Po dłuższej chwili i kilku przełączeniach wewnętrznych, połączyła się z konsultantem. Rozmowa była bardzo rzeczowa, konsultant zapytał czy chce zgłosić szkodę oraz o konieczności wezwania policji. Jednak poszkodowana, na tym etapie odmówiła, uzasadniajać, iż nie wie dokładnie jaki jest rozmiar uszkodzeń. Poprosiła o przysłanie pomocy drogowej, która pomoże w ocenie. Po 10 minutach odzwoniono do niej i podano numer zgłoszenia oraz poinformowano, iż pomoc jest w drodze. Po kolejnych 15 minutach, zadzwonił pracownik wykonujacy usługę celem ustalenia dokładnego miejsca postoju. Na miejscu stwierdził wygięcie felgi aluminiowej, wymienił koło na zapasowe i poinformował poszkodowaną, żeby udała się do wulkanizatora, gdyż jego zdaniem, jest to niewielkie uszkodzenie i da się naprawić od reki i dużych kosztów. Od momentu zgłoszenia usterki, do przyjazdu i udzielenia pomocy na drodze, mineło ok.40 minut. Poszkodowana wyraziła zadowolenie z przebiegu tego zdarzenia. Twierdziła, iz miała obawy, co do czasu oczekiwania na pomoc, ale okazały się bezasadne. Moja ocena tego zdarzenia jest wysoka. Firma stanęła na wysokości zadania i klient był zadwolony. Wątpliwości wzbudza jedynie czas oczekiwania na rozmowe z odpowiednią osobą oraz cena tego ubezpieczenia- jest wysoka.